Doktora başka şikayetle gittim kan alcam deyince b hcg ye de bakar mısınız dedim baktı sonuç negatif dedi değerini sordum ısrarla söylemedi . E nabıza da hemen düşmüyor .. negatif dedi bundan sonra pozitife döner mi ? Bu hafta adet olmam lazım sat 9 Mart bat 8 - 10 Nisan ama benim her ay üç dört gün ileri atıyor .. yumurtlama takibi de yapmadım vücuduma göre değerlendirdik günleri (yumurtlama olduğu günü kaçırdım )