Tubi1 Bebeğim 2 aylık sarı renkte az bişey kustu var mı başına gelen bu arada devamında normal süt kesiği şeklinde tekrardan kustu gelmedi bir daha
melisasak35 Tubi1 reflü olabilir benim oğlumunda reflüsü vardı ilk sarı kusuyodu sonra süt kesiği gibi devam ediyordu kafasını biraz yüksekte tutun iyi gelecektir
melisasak35 Tubi1 evet aynen böyleydi reflü yatağı al demişti doktorum bi süre sonra geçmişti çok şükür
Tubi1 melisasak35 İlk defa oluyor neredeyse 3 aylık olucak sizin bebeğiniz kaç aylıkken geldi başınıza suan ne kadarlık
melisasak35 Tubi1 biz 1 aydan beri sürekli sarı renk kusma oluyordu doktoruma sordum reflüdür dedi ara sıra oluyordu sürekli değil reflü yatagı aldım rahatladı şuan 3 yaşında yemeklerden sonra hala mide yanması olur