Medicanada normal doğumu destekleyen doktor var mı? Kimi duysam sezaryen oluyor. İlk çocukta normal doğum yapıp ikinci çocukta sezaryene döndürülen de çok denk geldim. Gönül rahatlığıyla normal doğum için gidebileceğim. Bahaneyle sezaryene döndürmeyecek memnun kaldığınız doktor var mı acaba?