ozlemozdemir09 Cansu424 ne güzel acikladiniz ya maşallah 🥰 Benim adetime 7 gün rahmim kasılıyor sanki, bide ara ara baş donmem var bekleyecegim
direnbarn anne9800 1.5 saat olan doğru olmayabilir erken ve daha güzel gebelik testleri var bence ondan al
anneoluyorummm103 anne9800 benim erken gebelikte 1 saat sonra çok silik bir çizgi çıkmıştı ve hamileydim. Bence olabilir birde erken gebelik testi dene bence sabah ilk idrarla varsa muhtemelen çıkar
Mucizemmmmm_ anne9800 benimde öyle olmuştu 2.30 beta ertesi gün 4471 yükseldi sonraki gün düşük yaptm maalesef Allah kimseye yaşatmasn inşallah