Ben başta zayıflamışım bi gün boyunca bişi yiyip içememekten 49 kiloya düşmüştüm çok kötü görinüyodum aynada falan şuan evdeki dijital tartıda 71 im sabah aç karna sağlık ocağına gittim 67 çıktım ebeye bu tartı yanlış daha dün tartıldım evde 71 dim diyorum. Boşver bu daha az gösteriyo daha iyi diyo 🤣