nurellaaa__ 5melekannesi5 gözün aydın erken öğrenmişsin benimki çok zor göstermişti 😃 diğer çocukların cinsiyeti bu bebişin ne 🥰
5melekannesi5 nurellaaa__ canım bir oğlum üç kızım vardı bu da erkek bugün ultrasona gittik direk açtı bacaklarını gösterdi
5melekannesi5 nilpa 12 haftalıkken nub teorisine göre baktı tahmin yaptı bugün de çok şükür gördük cinsiyeti
ebruuu22 Bende cumartesi öğrendim 14+0 dım tam 2. Hamileliğim aşırı heyecanlıydı ilkim kız Allah nasip ederse Buda erkekmiş 💕☺️
nilpa 5melekannesi5 Banada Nub teorisine göre söyledi ama yüzde 51 dedi. Bende değişirimi değişmez mi diye merak ettim . Sizin ultrasonda belli gösteriyor mu yukarı yada aşağı çubuğu .