umransag ben de 20+3’deyim benzer şeyler yaşıyorum. Kasıklarımda baskı hissi oluyor ara ara. Son doktor kontrolüm 2 gün önceydi, doktora sorduğumda dayanamayacağın kadar keskin ağrı ve ağrıya eşlikçi ateş, kanama vs yoksa endişelenme, normal belirtiler dedi. O şekilde rahatladım biraz 🥲