babymom33
Tamamen genetik benim bu hamileliğim çok zor geçti sürekli kustum 33. Haftadayım haala da kusuyorum mide koruyucu,gaviscon kullanıyorum dindirsin diye sadece canım bişi istediği zman onu yiyebliyorum düzenli de yemiyorum yani ama bebeğim 3 hafta önden gidiyor 2.800 olmş yani şaşırıyorum nasıl oldu yemediğim halde diye ben ne yesem ona yarıyor kendim kilo bile almadım daha 6kg almışım yarısı bebegin ağırlığı zaten eşim 5 ben 4 kg doğmuşum ben buna bağlıyorum sadece doğunca da sütüm yaramıyor zaten geri zayıflıyor 😔