Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı düzensiz kasılmalarım vardı ama ağrım yoktu bende takip etme gereğinde bulunmadım doktor alttan muayene etti sonra nst ye gönderdi düzenli sancım çıktı ama kasılma olarak hissediyodum ağrım yoktu sonra eve geldim ve ağrıda başladı 4 dk da bir geliyodu gündüz şimdi 5 dk da bir ama belimede vurmaya başladı hastaneye ne zaman gidilmeli sizce suyum falan da gelmedi