Merhaba kızlar reglime 6 gün vardı bu sabah kaldım hissiyat olarak bu sabah test yapmak istedim çünkü bu ay yumurtlamamın olduğunu bilmeden ilişkiye girdik eşimle ilişki esnasında ağrı hissedince enfeksiyon oldum sandım sonra bi kaç araştırma yaptım enfeksiyon olsa her ilişkide ağrı olur diyodu muhtemelen yumurtlama diye yazıyodu neyse dün gece chatgbtye sordum tarihi yazıp ne zaman test yapiyim diye 6 nisan sabah ilk idrarla yap dedi bu sabah yaptım ilk iki dk çıkmadı dedim ellerimi yıkarken bi anda gözüm testte gitti ikinci çizgi yerinde bi renklenme oldu silik bir çizgi vardı ve ben inanamadım hemen kadın doğuma gidip kan verdim beta 18.23 sizce nasıl iyi mi