nisasvmli aysl06 en iyisi kafaya takmamak çünkü tek başına bunla tanı konulmaz sağlıkla doğar inş ❤️❤️❤️
aysl06 nisasvmli aynen öyle sen hiç takma hamileliğinin keyfini çıkar sonra bebeğin hep ağlar ben hamileliğimde o kadar ağladımki kızım hep ağlak halada ağlıyor hep ona bağlı olduğunu düşünüyorum bütün enerjimiz geçiyor kesinlikle çocuğa