08061999 canım benim ben de kullanamadım. fitili takarken dha fazla tahriş ettim hem idrar yolu enf oldum (hep duş sonrası eller yıkanmış şekilde kullandım) kullandıktan sonra daha fazla kahve lekenlenmem oounca doktorumun da tavsiyesi üzerine bıraktım. 1 hafta kullanabildim. zaten tamamen korkudan kullanmıştım ama sonrasında öğrendiğim kadarıyla sağlıklı büyüyecek bir bebeğe zaten çok bir faydası yokmuş ayrıca bebek üzerindeki yan etkileri de araştırılmamış.
eskiden kullanılan depo progestronlar varmış onlar toplatılmış mesela. kullanamıyorsan, kanama alanın yoksa bırakmayı teklif edebilirsin doktoruna