yenihamis3452 Hanımlar , bugün karnımın alt kısmında bi ağrı var ara sıra giriyor ağrı , ara sıra da sancı vuruyor . Tuvalete de çıkamıyorum 2 gündür . Alakası olabilir mi ? İlk tecrübem olduğu için sormak istedim sizlere 🥹🙏🏻
Elisa0110 yenihamis3452 tuvaleti yaparken yanma veya ağrı varsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Bi ara bende de olmuştu enfeksiyon demişti doktor. Bol su içmelisin canım 😇
selinimrek Ya o oluyor bence hafta daha büyüyünce geçiyor. Yinede ara sıra hissediyor insan rahim de geriliyor. 17 haftalık oldum şuan elhamdülillah yok. Ama tuvalete çıkamıyorsanız bol su ve kayısı kurusu öneririm ben şuan kabızlık tan şikayetçiyim iyi geldi
yenihamis3452 ben gebelikten önce de günde en az 3 litre su içerdim 🫢 hala da öyle kayısı kivi tüketiyorum ama 2 gündür çok gezdim sanırım yoruldum yani bende anlayamadım ☺️☺️
karaelmas01 bende kabızlık çekiyorum 2 gün çıkmayınca hemen kasıklar da baskı ağrı oluyor bende de. zeytinyağı iç dedi doktor içiyorum birde magnezyum sitrat formu da iyi geliyormuş doktoruna bir danış. arada ılık sıcağa yakın da su iç 1 bardak geçmiş olsun 💐