8+2 daha başındayız bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç sendrom yaşamamıştım ama bunda maşallah ağrılar sancılar iştahsızlık bulantı koku hassasiyeti hepsi var.gündüz normal ev işlerimi yaptım 30 dkda skkakta yürüdüm belden altım hep ağrıyor bu kemik ağrıları normal mi