badhomian Kızlar doğum şeklim sanki sezeryan olcak gibi bebeişiminde kafası ve karnı 38 haftalıktı 35 te kontrole gittiğimde gelişimide çok şükür iyi salı günü belli olucak sanırım ama sezeryanda kaçıncı haftada alınıyor bebiş genelde
Ekonomist28- badhomian canım ben 34 haftalık hamileyim bana 38+5 e gün verdi. Daha da beklerdi de benim bazı sıkıntılarım var yani artık mecbur alın dedim. İlk oğlum 41+3 te sezaryen olmuştu mecburi. Bunda 39 a kadar bekleyeceğiz yani. Hayırlısı ile tabi. Doktorum bebeğin içerdeki bir günü dışardaki 10 güne bedel diyor hep haklı da elbet ama dayanmak bazen zor..
Dilaraclkalav badhomian canım nasılsın bugün müydü kontrolün? Bana 38+4’e gün verdi. Benim yalancı sancılar aşırı çoğaldı çok baskı var aşağıda vajina ağrısı oluyor sürekli 😓 bide son zamanlarda çok güzel tuvalete çıkıyorum yediğim içtiğim de değişmedi ama bağırsaklar iyi çalışıyor anlamadım
badhomian Ekonomist28- 38+2 de gelse güzel olurdu ya bacım inş doktor öyle der boğa burxu olmasın sksödldkdjkdkd şaka maka sağlıkla gelsinde ne biliyim ya 🥹😅
Ekonomist28- badhomian ay valla ben eşim ve oğlum Aslan burcuyuz. Evde hep liderlik savaşları 😅 Kızımız boğa olacak onun da bizden pek farkı yok ama napalım kısmet 🤣🤣
badhomian Ekonomist28- bacım bende yay herif aslan bide koç eklenirse üçlemeyi tamamlicaz boğada korkuyom aslan ve yayla anlaşamıyorlarmış korkii
Dilaraclkalav badhomian kız ben özellikle boğa olsun istedim 😂 20 Nisan mı 21 Nisan mı seç dedi ben de 21 seçtim ben kendim de boğa burcuyum kendim diye demiyorum gerçekten aşırı uyumluyumdur yaa 😁 ama sizin kombinasyonu bilmiyorum tabi
badhomian Dilaraclkalav vajina ağrısı ara sıra bendede oluuor canım bu sabaah kustum nst bakılcak simdi beklemedeyim sağlıkla grldinde sezeryan olursa en geç 19 da gelsin bacım ya 😅
badhomian Dilaraclkalav nst yalancı sancı var kilosu 2750 şuan normal gözüküyor dedi doğum 10 gün sonra gel bakıcam dedi. duyu filan iyiymiş bacım öyleli
Dilaraclkalav badhomian aa niye kustun ki aç karına mı kustun? Benim karşı komşu hemşire bana dedi ki çok mide bulantın olursa da hastaneye git dedi o da doğum öncesi önemli bi belirtiymiş
Dilaraclkalav badhomian benimki de cuma günü kilosu 2750ydi canım bana da normal demişti. Daha gün vermedi mi sana artık gün vermesi gerekirdi bence ya az kaldı
badhomian Dilaraclkalav aç karnına kustum bacım geçti ama ya valla normal doğuma gün veremiyorlarki bacım sezeryan okursa gğn veriyor genelee doktorlsr öyle biliyorum şuanlık böyle devam dedi 10 gün sonra kesin gel netleştirelim dedi öyleli normal gelmesini istiyorum açıkcası ya hayırlısı olsun ama ben açılma hareketlerini yapiyim diyorum
damlasv badhomian risk almamak için 38 de alıyorlar bana kalırsa çok erken ama kuveze girecek bir haftada değil gönül ister 40. Haftada kendiliğinden doğurmak
badhomian damlasv bacım normal doğum için en iyi aralık ne acaba tecrüben varmı 36+5 gözüküyor bebek dedi
damlasv badhomian normal doğumdabir süre vermek yanlış olur doğum başladıktan sonra geri dönüşü yok eğer bebek kendi gelmiyorsa 40. Hafta içerisinde mutlaka alınması gerek