azra01 bende 30. Haftadan sonra aşırı şekilde sırt ve bel ağrılarım arttı artık geceleri uyuyamıyorum gün içinde hiçbirşey yapmasam bile sırtım feci
Şekilde ağrıyor geçmek bilmiyor uzanıyorum dinleniyorum hatta eşime vikis sürdürüyorum krem sırtıma yine de ağrıyor
Bebişin hareketleri de acıtıyor tabi ağırlaştım yataktan yattığım zaman kalkamıyorum kalktığım zaman yatamıyorum aslında 5 kilo aldım öyle çok kilom yok sadece göbeğim var ama zorluyor beni ya