@ozgurhayalim ben hamile olduğumu ilk öğrendiğimde hemşire bana hangi günler geleceğimi bir kağıda yazmıştı ona göre ilk kez geçen Pazartesi gittim tahlil yapıldı kilo ve tansiyon ölçüldü, kalp atışı dinlendi, küçücük bir alet var sadece kalp sesi dinletiyo görüntü yok. Bir dahaki gittiğimde de tetanoz aşısı yapılacak 1 ay sonra yani. Bu arada ben 17 haftalıkım sen kaç oldun canım, eger gününde gitmesiysen aramıştır ben dediği günde gittiğim için aramadılar