bidilekk 22 haftada bebeğim su azlığı var dediler . Detaylı usg yaptırdım geçen hafta . Organlarında çok şükür bir sorun yok dedi . Perşembe günü yine perinatalojiye gideceğim. Benzer durum yaşan var mı
benimbebegimm bidilekk bende havuç suyunun bu konuda çok faydalı olduğunu duydum bir araştırıp deneyin isterseniz
duygu0666 bidilekk merhaba persembe günü gittim aynısını dedi aynı haftadaydik sizinle 3 gub günlük 3 litre su içmemi onerdiler
dceviz Merhaba ilk gebeliğimde bende aynı sorunu yaşadım doktorum bana günde 1 bardak havuç suyu içmemi söyledi dediğini yaptım sorunsuz bir şekilde doğum yaptım sizde öyle yapın faydası olur mutlaka