1omurlugum 17 haftadayım bıgün gittim oldum ateş olmadı şuanlık , sadece kolum biraz ağrıyor yani hareket ederken zorlanıyorum . Biraz buz tuttum , pamuk kolanya ile çok bastırmadan ufalıyorum birde sol koluma yaptırdım çok kullanmadığın olsun ki zorlanmıyım dedim