23 haftalık gebeyim detaylı ultrason için Özel hastanede muayene oldum.Bebeğimin her şeyi normal, sağlıklı fakat sol böbreğinin büyük olduğunu söyledi. Fetal dna önerdi, haftaya yine gel dedi ama durumum yok gidemeyebilirim. Bu sorun olur mu acaba?
Haftaya devlette randevum var. Devletteki doktorum süreci takip edebilir değil mi?
İlk gebeliğim endişe ediyorum. Bilgilendirirseniz çok sevinirim.