Merhaba aralik ayindan beri graves tedavisi görüyorum mart ayinin başında t3 t4 normal ama tsh 0,01 di ve günde iki tane 5 mg tyramazol kullanıyorum bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim endokrin doktorunun bugün yaptigi testte t3 normal t4 hafif düşük tsh 2,57 ve antikor 3,39 cikti bu durumda olan var mı sureci nasıl ilerlettiniz