beautiful_ canım gebelikte iştah artışı oluyor çok normal bu kadar kilo almak ama bir beslenme danışmanlığı alabilirsin diyetisyenden imkanın varsa çünkü hızlı ve aşırı kilo artışı gebelik şekerine ve bebeğin birden irileşmesine sebep olabiliyor. Ben de çok hızlı kilo almıştım doktorum direkt müdahale etti seker çıktı zaten diyet yapıyorum 24. Haftadan beri su an 38deyim 9 kilo falan aldım sanırım