beyzaygun benim akciğerimin yarısını kaplamıştı konuşurken nefes alırken uyurken zorlanıyordum uzanıp uyusam bir süre sonra boğuluyordum aciller asla anlamadı gittiğim dahileci sağ akciğerimden ses almadığını söyledi ve röntgen istedi bariz bir şekilde sağ akciğer yarısından biraz daha fazla yoktu tomografi istendi aynı şekilde idi böyle olunca göğüs hastalıkları bölümüne yollandım onlarda hemen sıvının başlamasının yoksa ölebileceğimi bile söylediler ertesi gün başka şehir dışına çıkarak büyük hastaneye giderek kırmızı alanda hemen akciğerim boşaltıldı buna hemen böyle tanı konuldu ama akciğer sıvım temiz çıktı