myangelson beautiful_ gebelik şekeri gibi bir durum yoksa çok da takılma ama yine de dikkat et kendine hamur işi falan fazla tüketme 🥲
beautiful_ myangelson o kadar aşırı yemiyorum hamur işi de çok yemiyorum sadece kahvaltıda ekmek biraz fazla tüketiyorum
myangelson beautiful_ dikkat etmek lazım biraz da olsa. Kilo hiçbir zaman iyi birşey değil bir de hamilelikte ekstra zor oluyor kilo bence
Elifalyw1 beautiful_ benm yerimde olsan napardin kiz 65 kiloyla hamile kaldim 10 haftalik suan 2 buçuk aylik falan 69 olmusum ödüm kopuyor çok kilo aliyorum diye kizimda 74le doğurmustum bunda şimdiden 70 oldm🥲
beautiful_ kurkmantosuzmadonna hastane olayları çok yoruyor beni yaa randevu bulmak ölüm resmen ve her gittiğimde birşey unutuyorum
beautiful_ Alya05 ben yiyorum o kadar abanmıyorum ama normal yiyorum göğüslerim ve kalçam çok çıktı 🤦🏻♀️
melegim91 beautiful_ 30 kilo alan var tüm gebelik boyunca her hamilelik birbirinden çok farklı ilk bebek başka ikincisi başka aşko boşver takma doğumdan sonra gidiyor zaten çoğu
beautiful_ melegim91 oğlumda hemen gitmişti ama bunda pek sanmıyorum ya insanların konuşması canımı sıkan en çok
saziment beautiful_ sen yine düşük kilolarda başlamışsın bacım ben 95 le başladım 😭😭😭 sonum nolur bilemiyorum
beautiful_ saziment kuzum ben ilk gebelikte çok az aldım bunda nasıl oldu onu anlamıyorum sende fazla almazsın bence sonra ilk gebelikte hepsi gidiyor
havvaa41 beautiful_ aman boşverin ben işk gebeliğimde 25 kilo aldım hepsinide verdim şükür diyet spor herşeyi çözer
kurkmantosuzmadonna beautiful_ tahmin ediyorum. Ben wp den kendime mesaj atıyorum. 😂 Gidince unuturum diye açıp Ordan soruyorum.