Ankara Bilkent hastanesinde bırakın eşin içeri girmesini,güvenlikler kadın doğum polikinliğinden bile atıyor eşleri,gebelerimiz rahatsız oluyor diyorlar,iç hastalıklarda ya da başka bölümlerde de ayırsınlar o zaman kadın erkeği,saçma sapan bir sistem