tali15 merhaba, benim de ikiz gebelik, 12.haftadan itibaren düşüş başladı benimde , hatta Tsh eksilere düştü, önce ilaç başlamadılar , t3 ve t4 değerleri normaldi. T4 te düşüş olunca levotiron 50 mg başladım 1 ay oldu. 23. Haftadayım, ne ben de ne bebeklerde bir sıkıntı yok. Stres yapmayın sakın, endokrin doktorunun takibindeyim,3 haftada bir kontrolüm var, 1 ay içinde bile değerlerde artış gözlemlendi. risk olup olmadığını sorduğumda, şu anda takiptesin bir sorun yok dedi.