Missgod ilkinde yani kızımda sürekli hissim değişiyordu bir erkek diyordum bir kız diyordum bunda ise çoğunlukla hep erkek hissettim bunun da sebebi kızıma olan hamileliğimden çok farklı geçmesi
Mesela kızımda ben ilk üç ay çok istifra derecesinde bulantılar yaşamıştım kaç sefer kusmaktan bitap düşüp hastanede serum yiyerek kendime gelmiştim bunda sadece sabah bulantım oldu ama istifra hiç olmadı diyebilirim
Yine kızımda tatlının t’sini bile duymak midemi bulandırırdı bunda gayet de canım isteyerek yedim
Yine kızımda sürekli uyku hali ve duygusallığım vardı en ufak şeye ağlardım,bunda ise tam tersi uykularım kaçtı uykuya dalmakta zorlanıyorum duygusallık değil sinir hali var
Böyle de ilk hamileliğime göre farklı olduğu için hep erkek diye hissettim
Bakalım 2 hafta sonra 16.haftam olacak o zaman tekrar muayene olacağım o zaman da erkek derse değişmez daha diye düşünüyorum ☺️