melikekayyaa Arkadaşlar bugün transferimin 11. Günü beta verdim ve 80 çıktı bu şekilde sağlıklı bir şekilde gebeliği ilerleyen varmı. İlk transferimde boş gebelik geçirdim çok korkuyorum dualarınıza ihtiyacım var…
buse76 melikekayyaa 9. Gün 60 la öğrendim 27+2 yim umutsuz olmayın önemli olan artış iki gün sonra aynı yerde tekrar verin