Fdsa Ne Zaman yapılması lazım 24 haftalığız doktorum hiç bir şey söylemedi geçen ay gittiğim de sordum daha zamanı var dedi
Mucizem00 Fdsa canım yaptırman şazım en geç 25 diye biliyorum hafta önerilen hafta 19 ile 22 diye biliyorum neden böyle yaptı ki doktorun unuttu mu acaba hastanenden randevu al detaylı için doktoru bekleme
Fdsa Mucizem00 Mucizem00 çok teşekkür ederim bütün herşeyi ben kendim duyup araştırıp soruyorum öyle yapıyor zaten yoksa gününü geçiriyor
Svnccnr Benim doktorumda 20-24 hafta arası demişti bana. Bende haftaya gidicem 21 haftalık olmuş olucam
1ogrencianne Fdsa 19-25 haftalar arasında yapılıyor diye biliyorum canım ben de gideceğim önce bi bakıp sonra şu gün gel diyorlarmış bu hafta arkalıklarında. Doktorun sana önermedi mi?
Fdsa 1ogrencianne bana bir şey söylediği yokki ben kendim sorarsam söylüyor diyorum eşime değiştirelim diye de tanıdık doktor hiç iyi ilgilenmiyorda zaten
1ogrencianne Fdsa seni bilgilendirmesi lazım bence de değiştir canım tabi yaptırmak zorunlu değil kişinin isteği doğrultusunda yapılıyor ama yine de söylemesi gerekliydi.