1silaskll Bugün kontrolde suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum 80 sınırken 95 miş çikolata tatlı yiyorum ekmek yiyorum az yiyorum ama hep bunları yediğimden mi acaba salata falan yemiyorum fazla 😣 erken doğum olabilir azalt dedi benim gibi olan var mı?
gogirl 1silaskll şeker tüketmemek lazım. Benimde fazlaymış kordon sarkarsa kan kaybı çok olur tehlikeli dedi.
kvsr1603 1silaskll tamam tabiki şeker tehlikeli genelde sebep bu oluyor suyun fazla olmasıda takıldığım şey erken doğum nasıl olacak zaten 36 haftadasınız
ebobel 1silaskll benimde suyum fazla meyve de çok etkiliyor bende yarın kontrole gideceğim 35+3 haftalığım şahsen 37 olsa benim için ideal çünkü çok zorlanıyorum artık
kvsr1603 1silaskll bunu bilemeyiz ki bebek ne zaman gelmek istediğine kendi karar verir ve 39+5 de 2900 doğdu kızım gebelik şekerim varken su fazlalığı filan da yoktu
1silaskll ebobel bende doktora söyledim 38 de alabilir misiniz diye 39 40 olmadan almıyorum ben dedi bende çok yoruldum artık
ebobel 1silaskll sancınız falan gelirse normal doğum olur belki kendi doğal akılında ilerler inşallah bizleri çok yıpratmadan
1silaskll ebobel normal doğum olmuyor bende platin olduğu için omurgamda ama sizinki inşallah istediğiniz gibi olur