zubudabi yarın göğüs pompası alıcam ama hala kararsızım elektrikli mi, manuel mi, eller serbest mi alsam diye. tecrübelerinizi paylaşabilir misinizz
kesginn zubudabi bu perşembe a 101 e gelicek sarjlı ben ondan alacağım bayada uygun 1000 tl bi bakın isterseniz
zubudabi kurkmantosuzmadonna her kafadan ses çıkınca kafam karıştı benimde. manueller yoruyo, eller serbestin özelliği birkaç ay sürüyo vs denince
kurkmantosuzmadonna zubudabi evet manuel yoruyor. Ben şarjlı aldım. Priz başında beklemiyordum. Elim de yorulmuyordu.