Kızlar yaşayan var mı ya neredeyse son üç dört gündür karnımın içi ağrıyor ara ara nefes alamayacak gibi oluyorum karnım da taş gibi oluyor o esnada ve gündüzleri mide bulantısı geliyor birden atak gibi daha önce hiç doğum yapmadım sancı da nasıl olur bilmiyorum doktora da yarın gidicem diye boşuna acile gitmek istemedim normaldir diye bu arada 35haftalığım 😬