İlk gebeliğim kalp atışı oluşmadığı için malesef kürtaj oldum sonrasında 2 ay sonra tekrar gebe kaldım bu seferde boş gebelik oldu. İlk gebeliğimden sonra gen ve pıhtılaşma testi yaptırdık gen testi temiz bende 2 gen HETEROZİGOT zaten 2. Gebeliğimde iğne kullanıyordum keseyi gördükten sonra fakat kısmet olmadı. Benim gibi olup sonrasında sağlıklı doğum yapan var mı ?