Merich 38+0 olacağız, doktorum bugün yarın yatışını yapalım bebek içeride daha fazla kilo almayacak tansiyonunda yükseliyor dedi. Hiç açıklığım yok nst de de az çıktı sancılar. Fitille başlatacaklar nasıl olacak bilmiyorum, önerisi olanlar heelllpppp
htcbyrmblc Merich o fitil rahim ağzını yumusatiyo ve doğum basliyo benim ki 16 saat sürmüştü sadece son 1 saat geçmek bilmedi umarım senin daha kısa sürer 🤲🤲🌸
Merve_benn Bende 39+2 de aynı senin gibi suni sancıyla doğurdum canım 6 ay önce içini ferah tut güle güle büyüt bebeğini
Merich Merve_benn kendiliğinden başlasın çok istedim ama riske de atmak istemiyorum strese falan girer diye, umarım güzel olur her şey
Merve_benn htcbyrmblc evet ne oluyorsa son bı saatte oluyor zaten onun öncesi halin keyfin yerinde oluyor son bı saat geçmek bilmiyor ve artık doğuracağını anliyosun
htcbyrmblc Merich iyiydim spor yaptım yürüdüm hep sancılar hafifti son 1 saat zorladı beni biraz o kadar da olacak 😚
Merve_benn mommyyysd 12 saat falan sürdü ama 12 saat full sancı değil korkma bende de tansiyon problemi vardı doktorum riske atmak istemedi ne acilmam ne sancım vardı.dedigim gibi yavaş yavaş açılıyor zaten beni de çok korkutmuslardi suni sancı konusunda içini ferah tut aslında biz sancidam değil belirsizlikten korkuyoruz