Başıma gelenleri kısaca anlatayım. Geçen sene hamileyken kanama ile gittiğim doktorum rahimden polip sarktığını söyledi hemen o gün alındı ve kanamam durdu bir hafta sonra patoloji sonucu polip olmadığı, rahim duvarının çok kalınlaşması sonucu sarktığı ortaya çıktı ve ben bir kaç zaman sonra hiç sebep yokken erken doğum yaptım maalesef bebeğim yaşamadı. Şimdi tekrar hamileyim ve aynı şeyleri yaşıyorum her gören doktor polip zannediyor vajinadan bir et parçası sarkıyor doktorum tekrar o parçayı aldı ve dikiş attı yine erken doğum olmasın diye. Çünkü o et parçası rahim ağzını yumuşatmış. Şimdi evde yatıyorum bakalım hayırlısı ile kucağımıza alırız.