busrayilmzz06 102/1 dedigin sonuc
1/250’den düşük (örneğin 1/1000) → düşük risk ✅
1/250’den yüksek (örneğin 1/102) → yüksek risk grubuna girer ⚠️
👉 Yani 1/102 → orta-yüksek risk olarak değerlendirilir
Bu sonuç kesin bir tanı koymaz ama daha detayli bakilmali. Perinatolojide zaten detaylı bakılıyor. Orda bir sorun gözükmedi demişsin içini biraz rahatlat senin yaşın ölçüm farkı ve hormonlarin da yalnis cikmasina neden olabilir.yani kagitta sorun olabilir ama bebeğinde sorun olmayabilir. RABBİM sağlıklı etsin . Sağlıklı olsun amin. Yinede bir kan testi ver. İcin rahat olsun bence