nursomyurek Hanımlar ilk gebeliğimde göğüs uçlarımın yara olmasından çok çekmiştim emzirememiştim bebeğimi. Şimdi ikinci gebeliğim 29.haftadayım şimdiden kullanmaya başlıyım mı ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız sizler
burcuo nursomyurek Ben de aynı sorunu yaşadım maalesef. Doğum öncesi Lansinoh tarzı kremler sürüyorlarmış, gümüş kapak etki eder mi bilemiyorum. Hassasiyet zamanı da sadece serinletici etki yapmıştı bana, yarayı iyileştirmedi.
hghg nursomyurek kesinlikle işe yarıyor 1 ay önce doğum yaptım ilk 2 3 gün göğüs ucum çok acıdı hemen gümüş kapak kullanmaya başladı ve hemen etki etti 2 hafta full hergün her emzirme sonrası kullandım diğer emzirmeye kadar göğsümde duruyordu.Kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra bıraktım şimdi hiç kullanmıyorum ve hiç acı yok
umutoglumm nursomyurek ben öncesinde çok kullanmadım gümüş kapak ama doğumdan sonra sürekli kullandım lansinoh krem de almıştım onu da çok kullanmadım çok şükür yara olmadı. Ama göğüs ucum küçük olduğu için uç kullanmıştım o yüzden de yara olmamış olabilir
prs_99100 hghg kuzum nasıl kullanılıyor? Lansinoh krem var bende emzirdikten sonra onu sürüp mü kapatıcam yoksa hiçbirşey sürmeden mi kapatmak gerekiyor çünkü bazıları hava almadığı için daha çok yara oldu yazmıştı bununla alakalı
hghg prs_99100 ben hiçbir şey sürmedim. Bebeğimi emziriyordum emzirdikten sonra göğsüme takıyordum diğer emzirmeye kadar göğsümde kalıyordu. Gün içinde arada takmıyordum hava alması için. Bende yara vs hiçbir şey yapmadı 1 aydır emziriyorum