merhabalar ben 3. ye gebeyim yeni öğrendim ama hiç hazır degildim süpriz oldu 3 gündür ağlıyorum ne yapacagım diye 3 cocuga bakabilecek miyim diye cok kaygılanıyorum yardımcısız tek büyütüyorum babasıda destek sorun yok ama ben hiç hazır hissetmiyorum cok daha sonra düsünüyorduk her an aglıyorum bian aldırmayı bile düsündüm ama vazgectim bekleyen cok anne var kusuruma bakmayın lütfen ama iyi sözlerinize ihtiyacım var ben 12 yasımda annemi kaybettim ve 2 cocuk yeterdi allahın hikmeti diyorum o an bakarım ya diyorum ama 5dk sonra yine aynı çöküşü yasıyorum