SeymaOzer0102 hayırlı olsun canım öncelikle ben oraya yeni gelmiş bi doktor var dediydi o şim ona bi sorayım adı neydi diye çok iyiymiş her yerden hastası geliyormuş dediydi merkezde bi doktor vardı kliniği olan kadının adını hatırlayamadım ben ona gitmiştim çok pişman oldum iki kez düşük yaptım orada