eminee_ Yeni doğan anneleri bebek yıkamak için nasıl bir şey aldınız link paylaşırmısınız veya memnun kaldığınız ürün
erikarpuz eminee_ katlananlardan aldım memnunum ama yaz bebeği olsaydı kesinlikle duşta yıkardım oturana kadar sonra oturakla yıkardım soguktan dolayı salonumda yıkadım
bbaskal eminee_ Bende katlanan küvet kova falan set almıştım Trendyoldan zaten üzeri içinde filesini e bebekten aldım
dgngr eminee_ Vienev 5 li aldım. Katlananların bazıları su varken kapanıyomuş ve su oluyomuş hepsi. Ben de bebek düşmesin diye korktum. Katlanmayan aldım. Fiyatı artmış. Sen ucuz olandan al. Normal leğen gibi ve file lazım sadece
Denizj eminee_ ilk 3 ay katlananlar iyi oluyor fileyle yıkamak vs pratik ama çok kısa vadeli kullanımı var bebek büyüdüğü için küvet küçük kalıyor. Evinizin ısısı sabitse kucakta banyoda yıkamak çok daha uygun olur
eminee_ dgngr yeni çıkan soft bebek küveti olarak geçiyor onlar nasıl sizce https://ty.gl/ojbe08or8iy1s
aynuraa0 eminee_ ben katlanabilir almıştım sadece iki yıl kullandım katlama yerleri hep karardı ne yaptıysam temizlenmedi bu defa normal almayı düşünüyorum
bsrelif Ikea’dan aldım. Aşırı sağlam. O katlananlardan alanları da anlamıyorum açıkçası çok sağlam bir şeye de benzemiyor. Trendyoldan rahat oturtmak için süngerli oturağını da aldım içine sığdı.
aynuraa0 orhismommmmmm kız iki bebek için kullandım yani oğlumun senesi dolmadan kızımı doğurdum msnssbksns
sudekaplan eminee_ katlanabilenlerden almayın suyu çok koyunca devriliyor ben aldım iki halıyıda berbat ettim
orhismommmmmm aynuraa0 allahım dalga gelmicem başıma gelmesin tövbe tövbe😂😂😂 korunuyor muydun bacımsu
aynuraa0 orhismommmmmm korunmak istedim ama eşim korunmadı bu gebeliğimde korunuyordu sözde geri çekilme ile 3.bebek yolda 🙃
aynuraa0 orhismommmmmm valla bereket mi değil mi 3 numarayı da tanıdıktan sonra karar vericem en büyüğü oğlan ömrümü yedi ikinci kız beynimi yiyor gelecek olan da kız çok şükür bi oğlan daha kaldıramazdım herhalde 😣