basak__25 Meme reddinden çekinsem de bebek çok memeye düşkündü. Doğum sonrası yorgunluk, sezaryen yaraları, uykusuzluk vs beni mahvetti. Ağla ağla susturamadık da. En son annem denemek için verelim dedi, şap diye kapmıştı 😂 bi rahat uyumuştuk. Meme reddi yapmadı allahtan. 4.ayında da kendi bıraktı. Rahatlık kesinlikle ama vakitli olursa tabii. Yine alabilirsiniz siz de, öyle veya böyle ihtiyaç oluyor ilk 6 ay içinde de kullanabiliyorsunuz.