yarengarenk Az önce dayanamadım bir test daha yaptım ve alttaki gibi çıktı üstteki sabah yaptıgım test alttaki az önce yaptığım. Emin olamıyorum var mı yok mu 😕😕😕😕
kvsronlerr yarengarenk üstteki test bozuk canım ya da fazla damlatılmış altta da gebelik görünmüyor maalesef ki🥺
kelebek_2 yarengarenk erken gebelik testiyle yap canım benim de 3 gün kalmıştı erken gebelik testi olmasına rağmen silik çıkmıştı kaset testler gecikenler için 👍🏻
yarengarenk kelebek_2 sizinki pozitif olarak kesinleşti mi peki sonrasında🙏🏻 çizgi çıkan testim eğer gerçekten pozitifse arkasından gün içinde yaptığım bir başka testte çizgi çıkmaması normal mi. Bir de kasıklarımda ara ara sağ taraf ara ara sol tarafta batmalar oluyor
kelebek_2 yarengarenk evet kesin bebek vardı kan vermiştim ben ilk testime inanmadım aynı testten 3 defa yaptım awox erken gebelik testini yapmıştım ağrılarınız bebek varsa eğer normal. siz önce erken gebelik testi alın yapın varsa silik çizgi kan verin kan kesin sonuç veriyor
kelebek_2 ozlemozdemir09 4 gün kala awox erken gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı şuan hamileyim sen 4 gün kala bi dene bebeğim
kelebek_2 ozlemozdemir09 4 gün kala yap bakim inşallah çıkar çıkmazsada sonra gecikmeyi beklersin öyle yaparsın bidaha
kelebek_2 ozlemozdemir09 hamileyim bebeğim 13+5 deyiz bakalım cinsiyet belli deil daha merakla bekliom darısı sana inşallah🤗