beyza_arici Ben Aytül Çorbacıoğlu, Recep Has ve Atıl Yüksel’e gittim. Hepsinden de memnun kaldım. Recep ve Atıl hoca Lotus Nişantaşı’nda, ikisinin de fiyatlar benzerdir diye tahmin ediyorum. Atıl hocaya geçen sene 8000 ödemiştim, Recep hocaya bu sene 10.000 ödedim. Aytül hoca da bir tık daha uygun sanırım, az önce bir postta 7000 yazmıştı bir annemiz.