chachasdarkpaws Eğer normalden fazla olduğunu düşünüyorsanız çamaşırın fotoğrafını çekin ve doktorunuzla durumu paylaşın. Geçen gün başıma geldi, 25.hafta içinde elim kadar ıslaklık vardı. Fotoğrafını çekmiştim, doktoruma sordum, görüntüyü istedi, ertesi gün kontrole gittim. Bebeğin suyuna ve rahim ağzı uzunluğuna baktı. Bir ped taktılar, renk değiştiren çubuklar koydular, yarım saat yürüdüm, su ise devamı gelir diye düşünüldü sanırım. Neyse ki endişe edecek bir şey çıkmadı ama olabilirdi de. İdrar kaçırma da olabiliyormuş ama o kadarını anlayabiliyorum gibi geliyor. Yine de riske atmak istemedim. Sizin de aklınızda olsun, eğer içiniz huzursuz olursa bu şekilde ilerleyebilirsiniz.