Herkese merhaba, 6 Şubat son regl tarihim, gecikince 10 martta kan verdim. HCG 1500 civarı çıktı. Geçtiğimiz son iki hafta doktor kontrolüne gittim. Regl tarihinde göre bebek şuan 8+3 de olması gerekiyor. Ama doktor bebeği göremiyor ve kalp atışı da yok. Geç döllenme olabileceğini söyledi. Bu hafta kahverengi lekelenmem oldu. 3 gün sonra kontrol var kalp atışı duyamazsak senaryonun değişeceğini söyledi. Daha önce yaşamış olan var mı ? İçime biraz du serpebilir mi…