glshkrbg Merhaba 10 haftalık hamileyim. Mide yanması ve ekşime çok oluyor kusturuyor beni. Lansor kullanan var mı?
btl194 glshkrbg evet ben kullanmıştım hamileliğin son haftalarında kullandım doktorun önerisiyle.mide yanmasindan dolayı beslenememiştim doktor yazdı bana kullandm
oznurisiksonmez glshkrbg mide yanmam cok oluyo 20.haftadaym gaviscon şurup fayda etmedi az önce doktorum lansor yazdı
Havin49_ glshkrbg ben kılanmıştım biara çok kötüydüm doktor aşırı kötü olmadığın sürece asla kullanma dedi