ogrtmen Daha önce Gürcan Bey’e gidiyordum ama hastaneden ayrılmış. Lokman Hekim Hastanesi’nde görev yapan Gülsüm Feyza Kızıltan’a giden var mı, memnun musunuz?
yakamo673039 ogrtmen evet gebeliğim boyunca hep Dr.Gülsüm Feyza’nın kontrolü altındaydım ve çok memnunum
Deletedmom_877 _zeyneppp hayat hastanesi aktif değil direkt lokman hekim hastanesi aktif Gürcan bey ve eşi yoklar diğer doktorlar da galiba lokman hekime geçmişler ben devletteki detaylılara da gittim asla detaylı bakılmıyor bebeğimin parmakları bile sayılmadı yazıyor raporda o yüzden Gürcan beyde yaptırdım ve gayette memnun kaldım ama şuan da o yok detaylı olarak bi de kendi kliniği olan Ahmet melih doktorun eşi yapıyormuş diye duydum onu araştıra bilirsiniz