Kist için 21 günlük bir adet düzenleyici kullanıyorum doktorum gebeliğe engel olmadığını söylemisti. İlacın bitmesine 3 gün kaldı. Ve yaklaşık bir hafta önce bir kanamam oldu bir kere az miktarda geldi. İki gündür de kasıklarımda ağrı be batma var. Ben de nu sabah test yaptım sonucu böyle cıktı anlayamadım. Ne dersiniz ???
1000111505.jpg