Artan Merhaba kızlar gebelik tansiyonundan dolayı alfamet ilaç günde üç doz kullanıyordum 29+3 oldum suyum azalmış yan etki yapabiliyormuş bir bilgisi olan varmı gebelik şekerinden dolayı diet yapıyorum zaten. Sizce suyum beni 36. Haftaya kadar götürürmü çok korkuyorum 😢
Bebeginehasret Artan bol bol kati meyve sikacaginda havucu sık ic arkadaşıma terleme bile demisti doktoru gunde 4 buyuk bardak.havuc suyu icti 1 hafta sonra doktoru şok olmus nasil oldu die
Ab2013 Artan canım bende 33 haftaligim bendede yüksek tansiyon çıktı alfameti 3 doz al dedi doktorum birde protein kaçağı varmı ona bakicak doktorum varsa 34. 5 35te alırız diyo ama 36yida görmek istiyorum diyor doktor allah yardı.cimiz olsun
Deletedmom0909 Artan havuç suyu cok etkiliymiş canım ama şekerin var o yüzden doktora sormadan asla içme havuç cok şekerli çünkü Rabbim zamanında gelmesini nasip etsin
Nebahathumeyra Havuç suyunu doktorunuza sormadan çok içmeyin Çinli hamilelik şekeri var demiş yan etkisi olabilir. Yazılanları iyice okuyup öyle değerlendirirsek sevinirim arkadaşlar
Artan Ab2013 amin inşallah senin az kalmış görürsün o haftayı bence inşallah benimde dozunu düşürdü ilacın günde 2 ye inşallah bende görürüm 36.haftayı
Bebeginehasret Artan canm bende de seker vardi ama havuc yeme dememisti diyetisyenim cokmu yuksek sekerin
Artan Bebeginehasret açlık biraz yüksek çıkıyo aşırıda değil gibi aslında ama havuç yeme demişti doktor bu sefer yükselir ters etki yapar bilemedim
Mervenin Bol bol sıvıntüket çokmsu iç habuç suyunu burdan dıydum işe yarıyormu bilmiyorm ama suyu çok iç canm