Gop kadın sağlığı merkezi Ahmet Vehbi kocaya gidiyordum ama gittiğim sğre boyunca bende kan ve idrar tahlili hiç istemedi öneri üzerine gitmiştim internetten araştırdığımda da gerçekten iyi yorumlar vardı ve bilgili olduğunu düşündüm gerçekten de bilgilidir büyük ihtimalle ama karşı taraftaki hamileyi rahatlatacak şekilde müdahaleleri yok ben de hamileliğimin başından beri kansızlık var normalde bu durumda sık sık kan takibi yapılması gerekiyormuş ama benden hiçbir zaman tahlil istenmedi yalnızca sağlık ocağı kontrollerinde tahlil verdim kendisi sormadan ben böyle bir tahlil verdim bakar mısınız sonuçlarına diye gösterdim son verdiğim tahlilde 16,6 enfeksiyon çıktı kanımdan sağlık ocağı Bu değerin çok yüksek olduğunu söyledi son haftalar için doktorum çok bir sıkıntı yok dedi hangisi doğru bilmiyorum kafam çok karıştı ama bu durum doktorum olan güvenimi çok sarstı